Thursday, August 27, 2015

ေန႔ေရာညပါ ေမာ္ေတာ္ဆုိင္ကယ္ ေရွ႕မီးဖြင့္ၿပီး ေမာင္းႏွင္ေစရန္ အစုိးရ စီစဥ္ေန

အာဆီယံႏုိင္ငံအခ်ိဳ႕တြင္ ျပ႒ာန္းထားသကဲ့သို႔ ေမာ္ေတာ္ဆိုင္ကယ္မ်ား ေမာင္းႏွင္ရာတြင္ ေရွ႕မီး(အနိမ့္)ကို ေန႔ေရာညပါထြန္း၍ သြားလာၾကရန္နည္းဥပေဒတြင္ ထည့္သြင္းထုတ္ျပန္ရန္ စီစဥ္ထားသည္ဟု ရထား ပို႔ေဆာင္ေရးဝန္ႀကီးက လႊတ္ေတာ္အမတ္တစ္ဦး၏ ေမးျမန္းခ်က္ကို စာျဖင့္ အေၾကာင္းျပန္လိုက္သည္။

ျမန္မာႏုိင္ငံတြင္ ေမာ္ေတာ္ဆိုင္ကယ္ေၾကာင့္ ထိခိုက္ေသဆံုးမႈမ်ား အလြန္မ်ားျပားေနသျဖင့္ ဆိုင္ကယ္ ေမာင္းႏွင္ရာတြင္ ေရွ႕မီး(အနိမ့္)ကို ေန႔/ညထြန္း၍ သြားလာၾကရန္ လိုအပ္ေသာၫႊန္ၾကားခ်က္၊ နည္း ဥပေဒမ်ား ထုတ္ျပန္ေပးႏိုင္ပါရန္ အမ်ိဳးသားလႊတ္ေတာ္အမတ္ ဦးဖုန္းျမင့္ေအာင္၏ ေမးျမန္းမႈကို ရထား ပို႔ေဆာင္ေရးဝန္ႀကီးက စာျဖင့္ အေၾကာင္းျပန္ကာ ေျဖၾကားခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။

ထိုင္းႏုိင္ငံတြင္ ေမာ္ေတာ္ဆိုင္ကယ္ ေရွ႕မီးႀကီးသည္ အင္ဂ်င္စက္ႏႈိးသည့္အခါ အလိုအေလ်ာက္ပြင့္ရန္ႏွင့္ စက္ႏႈိးထားစဥ္တစ္ေလွ်ာက္လံုး မီးႀကီးပြင့္ေနရန္ ဥပေဒျပ႒ာန္းထားေၾကာင္း၊ အင္ဒိုနီးရွားႏုိင္ငံ ေမာ္ေတာ္ဆိုင္ကယ္စီးနင္းသူသည္ ေန႔အခ်ိန္တြင္ ေမာ္ေတာ္ဆိုင္ကယ္ ေရွ႕မီးႀကီးမဖြင့္ပါက ေထာင္ဒဏ္ ၁၅ ရက္၊ သို႔မဟုတ္ ႐ူပီး ၁ သိန္း ဒဏ္ေငြ႐ိုက္ေၾကာင္း၊ ဖိလစ္ပိုင္ႏုိင္ငံတြင္ ဆိုင္ကယ္စီးနင္းသူမ်ား ေန႔ေရာညပါ ေရွ႕မီးႀကီး ဖြင့္ေမာင္းရန္ ဥပေဒ ျပ႒ာန္းထားေၾကာင္း၊ စင္ကာပူ ႏုိင္ငံတြင္ ဆိုင္ကယ္စီးနင္းစဥ္ တစ္ေလွ်ာက္လံုး ေရွ႕မီးႀကီး ဖြင့္ေမာင္းရေၾကာင္းႏွင့္ ကေမာၻဒီးယားႏုိင္ငံ တြင္လည္း အျမန္လမ္းမႀကီးေပၚ၌ ဆိုင္ကယ္ေရွ႕မီးႀကီးဖြင့္ေမာင္းရန္ ဥပေဒျပ႒ာန္းထားေၾကာင္း ရထားပို႔ေဆာင္ေရးဝန္ႀကီး ျပန္လည္ေျဖၾကား ထားသည့္စာတြင္ ေရးသားထားသည္။

“သူမ်ားႏုိင္ငံက လုပ္လို႔ လိုက္လုပ္မွာက နည္းလမ္းေတာ့ မဟုတ္ဘူးဗ်။ တကယ့္တကယ္က ဆိုင္ကယ္ မီးဖြင့္ေမာင္းတာထက္ ေမာင္းတဲ့လူက ပိုၿပီးအေရးႀကီးတာ” ဟု ေနျပည္ေတာ္ရွိ ေမာ္ေတာ္ဆိုင္ကယ္ ေမာင္းႏွင္သူတစ္ဦးက ေျပာသည္။

လႊတ္ေတာ္အမတ္ ဦးဖုန္းျမင့္ေအာင္ကမူ ေမာ္ေတာ္ဆိုင္ကယ္သည္ လ်င္ျမန္ေသာ္လည္း အ႐ြယ္အစား ေသးငယ္ေသာေၾကာင့္ အေဝးတြင္ ႐ုတ္တရက္ မျမင္ေတြ႔ႏုိင္ဘဲ အနီးကပ္တြင္ေရွာင္တိမ္းခ်ိန္ မရေသာ ေၾကာင့္ ထိခိုက္မႈမ်ား ျဖစ္ၾကသည္ဟု ဆိုသည္။

mizzimaburmese.com

No comments:

Post a Comment

Pages

လာေရာက္ၾကည့္ရႈသည့္ ႏိုင္ငံမ်ား