ရန္ကုန္၊
...
ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈအား ေျဖရွင္းရန္ ႏွစ္ထပ္လမ္းမ်ား အျပင္ ၿမိဳ႕
ေရွာင္လမ္းမ်ားပါ ေဖာက္လုပ္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္သာ
ယာေရးေကာ္မတီ(လမ္း/တံတားဌာန)မွ အႀကီးတန္းအရာရွိတစ္ဦးက ေျပာသည္။
ယင္းကဲ့သို႔ ႏွစ္ထပ္လမ္းမ်ားႏွင့္ ၿမိဳ႕ ေရွာင္လမ္းမ်ား ေဖာက္လုပ္ၿပီးစီးပါက ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈအား ၁ဝဝ ရာ ခိုင္ႏႈန္း ေျဖရွင္းႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
''ကြၽန္ေတာ္တို႔ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္ တည္းမႈကိုေျဖရွင္းဖို႔ နည္းမ်ိဳးစံုနဲ႔ ႀကိဳးစား ၿပီးပါၿပီ။ ဒီနည္းလမ္းက ယာဥ္ေၾကာက်ပ္ တည္းမႈကို ေျဖရွင္းဖို႔ အေကာင္းဆံုးနည္း လမ္းပါပဲ''ဟု ယင္းက ေျပာသည္။
ယင္းႏွစ္ထပ္လမ္းႏွင့္ ၿမိဳ႕ပတ္လမ္း စီမံကိန္းအား ၂ဝ၁၅-၂ဝ၁၆ ဘ႑ာႏွစ္ တြင္ စတင္ အေကာင္အထည္ေဖာ္သြား မည္ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
''ႏွစ္ထပ္လမ္းဆိုတာကေတာ့ လက္ ရွိ ကားလမ္းေတြအေပၚမွာ ေနာက္ထပ္ ကားလမ္းတစ္ခု ေဆာက္လိုက္တာပါပဲ။ ဒီႏွစ္ထပ္လမ္းမွာ အတက္အဆင္း ေန ရာ ၁၅ ခုေလာက္ ပါမွာပါ''ဟု ယင္းက ဆိုသည္။
ယင္းအျပင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ျပင္ ပတ္ လမ္းမ်ားလည္း ေဖာက္လုပ္သြားမည္ ျဖစ္ကာ အဆိုပါပတ္လမ္းမ်ား၌ မီးပြိဳင့္ မ်ား တပ္ဆင္မည္မဟုတ္ေၾကာင္း သိရ သည္။
''ၿမိဳ႕ျပင္ပတ္လမ္းဆိုတဲ့အတိုင္း ရန္ ကုန္ၿမိဳ႕ရဲ႕ အျပင္ကေန ပတ္ၿပီး လမ္း ေဖာက္လုပ္သြားမွာပါ။ အဲဒီလမ္းမွာ မီး ပြိဳင့္ လံုးဝတပ္ဆင္သြားမွာ မဟုတ္ပါဘူး'' ဟုလည္း ေျပာၾကားသည္။
ႏွစ္ထပ္လမ္းအား ကမ္းနားလမ္း၊ ဗိုလ္တေထာင္ေစ်းလမ္း၊ အေနာ္ရထာ လမ္း၊ ေအာက္ပုဇြန္ေတာင္လမ္း၊ အထက္ ပုဇြန္ေတာင္လမ္း၊ ေဝဇယႏၲာလမ္း၊ သုဓမၼာ လမ္း၊ ခေရပင္လမ္း၊ ေအာက္မဂၤလာဒံု လမ္း၊ ဘုရင့္ေနာင္လမ္း၊ ၾကည့္ျမင္တိုင္ ကမ္းနားလမ္းတို႔တြင္ ေဆာက္လုပ္သြား မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
''ၿမိဳ႕ျပင္ပတ္လမ္းအေနနဲ႔က စက္ မႈလမ္း၊ ပဲခူးျမစ္လမ္း၊ ကေနာင္မင္းသား ႀကီးလမ္း၊ က်န္စစ္သားလမ္း၊ ကမ္းနား ပတ္လမ္း၊ ၿမိဳ႕ပတ္လမ္း၊ ျပည္လမ္း၊ ေလွာ္ ကားလမ္း၊ အမွတ္ငါးလမ္း၊ တြံေတး-လႈိင္သာယာလမ္း၊ လမ္းသစ္တို႔မွာ ျပဳ လုပ္သြားမွာျဖစ္ပါတယ္''ဟု ယင္းက ေျပာသည္။
ယင္းစီမံကိန္းႏွစ္ခု၏ စုစုေပါင္း ကုန္က်ေငြမွာ အေမရိကန္ေဒၚလာ ၃ ဒသမ ၈ ဘီလီယံခန္႔ရွိေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
လမ္းမ်ား တည္ေဆာက္ၿပီးပါက ျဖတ္သန္းသြားလာမႈအတြက္ ျဖတ္သန္း ခအား ေကာက္ခံမည္ျဖစ္ကာ လက္ရွိ တည္ေဆာက္ရန္ ကုန္က်စရိတ္အား ျပည္ေထာင္စုအစိုးရထံ တင္ျပထား ေၾကာင္း သိရသည္။
YMG
ယင္းကဲ့သို႔ ႏွစ္ထပ္လမ္းမ်ားႏွင့္ ၿမိဳ႕ ေရွာင္လမ္းမ်ား ေဖာက္လုပ္ၿပီးစီးပါက ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈအား ၁ဝဝ ရာ ခိုင္ႏႈန္း ေျဖရွင္းႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
''ကြၽန္ေတာ္တို႔ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္ တည္းမႈကိုေျဖရွင္းဖို႔ နည္းမ်ိဳးစံုနဲ႔ ႀကိဳးစား ၿပီးပါၿပီ။ ဒီနည္းလမ္းက ယာဥ္ေၾကာက်ပ္ တည္းမႈကို ေျဖရွင္းဖို႔ အေကာင္းဆံုးနည္း လမ္းပါပဲ''ဟု ယင္းက ေျပာသည္။
ယင္းႏွစ္ထပ္လမ္းႏွင့္ ၿမိဳ႕ပတ္လမ္း စီမံကိန္းအား ၂ဝ၁၅-၂ဝ၁၆ ဘ႑ာႏွစ္ တြင္ စတင္ အေကာင္အထည္ေဖာ္သြား မည္ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
''ႏွစ္ထပ္လမ္းဆိုတာကေတာ့ လက္ ရွိ ကားလမ္းေတြအေပၚမွာ ေနာက္ထပ္ ကားလမ္းတစ္ခု ေဆာက္လိုက္တာပါပဲ။ ဒီႏွစ္ထပ္လမ္းမွာ အတက္အဆင္း ေန ရာ ၁၅ ခုေလာက္ ပါမွာပါ''ဟု ယင္းက ဆိုသည္။
ယင္းအျပင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ျပင္ ပတ္ လမ္းမ်ားလည္း ေဖာက္လုပ္သြားမည္ ျဖစ္ကာ အဆိုပါပတ္လမ္းမ်ား၌ မီးပြိဳင့္ မ်ား တပ္ဆင္မည္မဟုတ္ေၾကာင္း သိရ သည္။
''ၿမိဳ႕ျပင္ပတ္လမ္းဆိုတဲ့အတိုင္း ရန္ ကုန္ၿမိဳ႕ရဲ႕ အျပင္ကေန ပတ္ၿပီး လမ္း ေဖာက္လုပ္သြားမွာပါ။ အဲဒီလမ္းမွာ မီး ပြိဳင့္ လံုးဝတပ္ဆင္သြားမွာ မဟုတ္ပါဘူး'' ဟုလည္း ေျပာၾကားသည္။
ႏွစ္ထပ္လမ္းအား ကမ္းနားလမ္း၊ ဗိုလ္တေထာင္ေစ်းလမ္း၊ အေနာ္ရထာ လမ္း၊ ေအာက္ပုဇြန္ေတာင္လမ္း၊ အထက္ ပုဇြန္ေတာင္လမ္း၊ ေဝဇယႏၲာလမ္း၊ သုဓမၼာ လမ္း၊ ခေရပင္လမ္း၊ ေအာက္မဂၤလာဒံု လမ္း၊ ဘုရင့္ေနာင္လမ္း၊ ၾကည့္ျမင္တိုင္ ကမ္းနားလမ္းတို႔တြင္ ေဆာက္လုပ္သြား မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
''ၿမိဳ႕ျပင္ပတ္လမ္းအေနနဲ႔က စက္ မႈလမ္း၊ ပဲခူးျမစ္လမ္း၊ ကေနာင္မင္းသား ႀကီးလမ္း၊ က်န္စစ္သားလမ္း၊ ကမ္းနား ပတ္လမ္း၊ ၿမိဳ႕ပတ္လမ္း၊ ျပည္လမ္း၊ ေလွာ္ ကားလမ္း၊ အမွတ္ငါးလမ္း၊ တြံေတး-လႈိင္သာယာလမ္း၊ လမ္းသစ္တို႔မွာ ျပဳ လုပ္သြားမွာျဖစ္ပါတယ္''ဟု ယင္းက ေျပာသည္။
ယင္းစီမံကိန္းႏွစ္ခု၏ စုစုေပါင္း ကုန္က်ေငြမွာ အေမရိကန္ေဒၚလာ ၃ ဒသမ ၈ ဘီလီယံခန္႔ရွိေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
လမ္းမ်ား တည္ေဆာက္ၿပီးပါက ျဖတ္သန္းသြားလာမႈအတြက္ ျဖတ္သန္း ခအား ေကာက္ခံမည္ျဖစ္ကာ လက္ရွိ တည္ေဆာက္ရန္ ကုန္က်စရိတ္အား ျပည္ေထာင္စုအစိုးရထံ တင္ျပထား ေၾကာင္း သိရသည္။
YMG
No comments:
Post a Comment